søndag den 31. oktober 2010

Happy halloween!

Man må vel have lov til at være lidt i halloween stemning med alle de gyserfilm, de sender i fjernsynet. For eksempel så jeg "Sleepy Hollow" i nat, som er instueret af en af mine yndlings instruktører, nemlig Tim Burton. Med Johnny Depp i samtlige af hans hovedroller, udgør de to en genial cocktail. På trods af jeg har været inviteret til samtlige hyggeaftener både fredag og lørdag, har jeg altså valgt at blive hjemme dels på grund af træthed men også på grund af lektier.

Jeg har brugt dagen i dag på at afslutte en emneopgave i trigonometri. Knap så spændende, men det skulle gøres. Selvom den først skal afleveres på næste søndag, så går NaNoWriMo jo i gang allerede I NAT! Og næste måned skal helst være fri for, for mange afleveringer. Jeg kan godt fortælle jer, at jeg er spændt. Det virker helt underligt at være spændt på at skrive, men det er jo ret stort, nu hvor det er en hel roman, der er tale om. Faktisk har jeg talt ned de sidste par dage til denne søndag. Jeg har nemlig overvejet stærkt at gå i gang i nat med at skrive, men jeg er bange for, at en start på ugen med søvnmangel ikke gør noget godt for mig - hverken hvad angår skrivningen og alt andet. Så måske stiller jeg bare uret til lidt tidligere, så jeg skrive fra morgenstunden. Jeg ved det virkelig ikke endnu ... Og til alle jer andre NaNo'er, så må i have HELD OG LYKKE med skrivningen! :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...