lørdag den 27. november 2010

Lidt nyt på bloggen

Jeg har haft travlt, og jeg behøver vidst ikke at fortælle med hvad. ;) Men jeg har tilføjet lidt forskelligt på hjemmesiden i mellemtiden. Bl.a. hvilken bog jeg lige i øjeblikket er i gang med (hvilket nu er ingen, idet jeg har lige afsluttet en lille ungdomsroman). Desuden er der kommet en liste over alle de bøger, som jeg har læst i år 2010. I er velkomne til at spørge ind til dem. Næste år planlægger jeg at læse lidt færre, men så tage fat på den gamle litteratur, der er lidt tungere - eller i hvert fald litteratur, der foregår i gamle dage - fordi det jo interesserer mig en heeeel del.

Det går jo bare fremad med NaNoWriMo. Mangler lidt under 3000 ord for at være en VINDER! Jeg skal nok komme med en refleksion på bloggen over mine dage med skriveriet. :D I kan tro, at jeg har fået  meget ud af det. Mere end jeg nogensinde havde turdet håbe på, og det er en ubeskrivelig følelse. Inden jeg kommer alt for meget ind på det, kan jeg fortælle, at jeg igennem denne måned er kommet tættere på min fortællerstemme. Jeg har lært at skrive, før jeg tænker. Det lyder spøjst, men jeg har nærmest fortalt mig selv en historie, frem for bare at have skrevet en. Romanen er kommet ud af mine fingre, og det er lidt skræmmende, fordi det ikke altid har virket som om, at det er mig, der har skrevet den. Men nu vil jeg heller ikke afsløre for meget. Håber, at I har det godt derude og nyder den irriterende sne, men smukke sne. Her er nogle billeder, der er taget i dag i min have.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...