onsdag den 3. november 2010

Writing, living, writing

Jeg kan fortælle jer, at det faktisk går udmærket med mig og NaNoWriMo. Jeg får skrevet over mit daglige ordmål hver dag, så jeg hele tiden har "ord til gode". Det er rigtig rart, da jeg får travlt i weekenden. På fredag står den på fredagscafé på HHX, og lørdag og søndag skal jeg arbejde med afleveringsopgaver. Selvfølgelig, skal jeg nok få skrevet på min roman, men det er meget rart at være foran nu, så jeg ikke behøver at stresse for meget senere hen. Mine lektier kommer nemlig i første række og på trods af lysten til at droppe dem engang imellem og skrive på romanen, bliver jeg nødt til at modstå.

I november måned har jeg også droppet alt, hvad der hedder fjernsyn og bøger, fordi jeg også træner og arbejder, når jeg ikke laver lektier eller skriver på "Dødens Labyrint". Jeg har vidst helt glemt at fortælle jer, at det er det, som min roman hedder. Citronte med honning er mit næstbedste brændstof efter kaffe, når jeg skriver, så jeg synes lige, at I skulle have et billede med på vejen af det. Nu vil jeg hoppe i seng, fordi jeg har en laaang dag foran mig i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...