onsdag den 15. december 2010

City of Fallen Angels cover


Der er en del bloggere, der allerede har postet forsiden til City of Fallen Angels af Cassandra Clare. Jeg synes dog også lige, at jeg ville gøre det, fordi jeg er stor fan af hendes bøger. Bogen er den fjerde i serien The Mortal Instruments. Egentlig er coveret ret flot (det er Clary og Simon, der er på), og jeg elsker farvekombinationen. I det hele taget har jeg altid fundet forsiderne til serien nogle af de pæneste forsider blandt de bøger, som jeg har læst.

Jeg bryder mig nu ikke helt om Clarys ansigt, men det er muligvis, fordi billedet af hende bliver 'for' tydeligt på grund af, at øjnene også er med. Øjnene kunne altså godt undværes, ligesom på forsiderne til de tre første bøger. Grunden til, at der er to personer i stedet for en, skyldes, at illustratoren gerne ville vise, at det er en 'ny' del af historien, som vi går ind i.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...