søndag den 19. december 2010

Dumme sne

I aften skal jeg til julefrokost, og jeg kan desværre ikke blive kørt af mine forældre, fordi min far er brandmand og har bilen i dag. Det er bare så irriterende med al den sne. Jeg skal vade ned i byen til restauranten - hvor vi starter med at spise - med stiletterne og festtøjet i en taske. Argh. Det har jeg inderligt ikke lyst til. Selvfølgelig glæder jeg mig til selve julefrokosten, men turen derned bliver en mindre ekspedition.

Vildheks af Lene Kaaberbøl læste jeg hurtigt i går, og det var godt nok en skuffende bog. Mere vil jeg ikke sige. Jeg skriver sandsynligvis en anmeldelse af den snart. Måske skyldes det lidt, at jeg lige var blevet færdig med Dødens Museum af Dean R. Koontz, som simpelthen skriver guddommeligt. Hans sprog. Hans karakterer. Ja, alt sammen er bare så godt. Jeg tror, at han er gået hen og blevet en af mine favoritter, fordi jeg er så fascineret af hans skrivestil. Desuden er jeg også lige blevet anbefalet hans Odd Thomas serie.

Jeg er lidt i dilemma over, hvad jeg nu skal gå i gang med nu. Valget står lidt mellem Epic af Conor Kostick eller PS: Jeg elsker dig af Cecelia Ahern. Filmatiseringen af sidstnævnte er en af mine yndlings kærlighedsfilm, og jeg er sikker på at fælde endnu flere tårer over bogen end over filmen - og det er lidt skræmmende, for jeg græder altid alt for meget over filmen. Begge bøger er købt for et stykke tid siden, og jeg har gerne villet læse dem, men bare ikke taget mig sammen. Da jeg eeeelsker at købe bøger, er mine bogreol også fyldt med en hel masse, hvoraf en del af dem endnu ikke er læst. Men det kommer. Og det samme gør anmeldelserne til de bøger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...