tirsdag den 7. december 2010

Glædelig jul

Tænk engang. Jeg har ikke engang fået skrevet et juleindlæg endnu - eller sagt glædelig jul for den sags skyld. Så her kommer det, dog lidt forsinket. Glædelig jul! Tak til alle jer, som er blevet mine faste læsere. Det betyder utrolig meget for mig, at I gider at læse, hvad jeg har i tankerne Samtidig giver det mig også mod på at lave endnu flere anmeldelser o.l.

Kort sagt elsker jeg julen. Der er ikke noget, som julestemningen, der bringer minderne tilbage om, da jeg var yngre og klippe-klistrede med familien, mens jeg spiste pebernødder, jødekager, klejner osv. Selvom julen ikke længere er ligeså spækket med den slags, så er december måned alligevel hyggelig. Det betyder nemlig, at der er julefrokoster at tage til, juleshopping (jeg elsker at shoppe gaver), julecafé på skolen og ikke mindst juleaften, som selvfølgelig skal holdes i selskab med familien.

Desuden så skal jeg, muligvis i dag, hvor min far er på arbejde, pynte juletræet sammen med min mor. Det hygger vi os hvert år med. De store papkasser, der er fyldt med julepynt, er altid så sjove at rode igennem. Julen er måske det eneste tidspunkt på året, hvor man lovligt må gå i barndom. For det gør alle vel en smule, når de spiller raflespil, danser om juletræet, synger julesange og pakker gaver ud. Det vil jeg gerne indrømme, at jeg gør. Hvert år nyder jeg julen, og i år er ingen undtagelse. Her er nogle billeder af julepynten, som indtil videre pryder vores hjem. Juledekorationen m. lys er lavet af nogle af mine forældres venner. Den er så smuk, synes jeg.


2 kommentarer:

  1. Hej.
    Tak fordi du deltager i min giveaway. For at deltage med alle 5 lodder mangler du at oprette et indlæg m. billede om giveaway'en, her på din blog.

    Mvh. Lonnie / lonnies.dk

    SvarSlet
  2. Ups. Jamen, så deltager jeg bare med 4 lodder i stedet. :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...