søndag den 23. januar 2011

Fantalastisk weekend

Både fredag og lørdag var jeg sammen med en hel masse venner til noget hygge/fest. Mange af dem var venner fra folkeskolen, og det var bare rigtig dejligt at hænge ud med dem igen ligesom i 'gamle dage'. Det har også bare været så ekstremt befriende ikke at skulle tænke på afleveringer. Jeg har nemlig kun lidt psykologi, som jeg skal læse til i morgen - og som jeg går i gang med om lidt - men ellers har jeg ikke nogen lektier for.


I morgen skal jeg i biografen med min mor for at se Black Swan med bl.a. talentfulde og smukke Natalie Portman. Lige siden jeg så traileren første gang, var jeg fuldstændig hooked. Den ser dyster og fantastisk ud på en og samme tid. Ih, hvor jeg glæder mig!! Den skal efterfølgende anmeldes for Kultur for Unge. Her i weekenden fik jeg også skrevet min første boganmeldelse til den hjemmeside, som jeg by the way er ret stolt af. Den er endnu ikke blevet lagt op - men når den er, skal jeg nok linke til den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...