søndag den 27. marts 2011

Nyt på bogreolen #11

Blood Promise - Richelle Mead ♥ Spirit Bound - Richelle Mead ♥ Last Sacrifice - Richelle Mead ♥ Oprør - Suzanne Collins ♥ Twilight Graphic Novel vol. 1 - Stephenie Meyer ♥ Natskygger - Andrea Cremer ♥ De glemte dage - Rob Reger

Så er weekenden desværre ved at være ovre. Næste uge bliver hård, fordi jeg skal have et projektforløb kaldet erhvervscase. Og ikke nok med, at det er et projektforløb, så er det også en terminsprøve. Hmf. Jeg har heldigvis haft en rigtig afslappende 'læse-weekend' op til, hvor jeg har læst hele Blood Promise af Richelle Mead - den fjerde bog i The Vampire Academy. Jeg har netop anmeldt Skyggekysset af Richelle Mead her.

De sidste bøger i den serie købte jeg for ikke så længe siden i hardback, og bøgerne pynter fantastisk på bogreolen. Jeg tror, at jeg snart går i gang med fortsættelsen, Spirit Bound, fordi jeg simpelthen ikke kan lade være. De bøger er awesome!! Desuden var jeg så heldig at vinde Oprør af Suzanne Collins for lidt tid siden, så jeg nu både har Mockingjay (den originale titel) og den danske Oprør. Twilight Graphic Novel vol. 1 af Stephenie Meyer samt De glemte dage af Rob Reger skal jeg anmelde for Kultur for Unge. Til sidst kan jeg fortælle, at jeg var så heldig at finde Nightshade af Andrea Cremer på bogudsalg MEGET billigt. Den har fået fantastisk omtale, så jeg glæder mig. Og så er forsiden en af de flotteste, jeg nogensinde har set.

5 kommentarer:

  1. De er vildt skønne. :) De havde desværre ikke 'Vinden i piletræerne'. Har før set dem hos dem, men ak, den var der ikke i dag. Men jeg overlever. :D

    SvarSlet
  2. Den rammer virkelig meget. Man ved hvad der sker, men alligevel bliver man bare grebet af det.
    Du kan altid låne den fra biblioteket. ;) Det gjorde jeg. :)

    SvarSlet
  3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  4. Du sparer hvert fald penge. :)
    Det gør jeg også, og jeg var så heldig, at få den med posten i dag. :D Den bliver spændende at læse. :D

    - Altair
    www.gwalior.dk/bookaholic

    SvarSlet
  5. Du kan altid bestille den hjem fra bibliotek.dk. Det er derfra, jeg har lånt den. Det er skam også en god bog, selvom der var nogle ting, der ikke helt gik for mig, så som at regne plottet ud.

    www.breakigfree.dk/annenikoline

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...