lørdag den 7. maj 2011

Tilbage i DK!

Jeg har været tilbage i Danmark siden i tirsdags. Jetlaget har bestemt ikke været min ven, så jeg har desværre ikke rigtig haft overskud til at skrive på bloggen. Faktisk har jeg ikke haft overskud til meget andet end at sove. Jeg kan med det samme fortælle, at jeg havde en uforglemmelig tur til New York. Både socialt og kulturelt var det perfekt, og jeg savner stedet sååååå meget. Det har jeg sådan set gjort, siden vores fly lettede fra Newark Airport.

Vores hotel lå lige ved Central Park, hvor vi flere gange spiste morgenmad eller gik en tur. Times Square var et af mine yndlings steder, og jeg kunne bare blive ved med at kigge mig omkring i evigheder så fantastisk levende stedet var. I løbet af de 9 dage, hvor vi var i USA, besøgte vi Wagner College, tog en tur til Washington, hvor vi så Det Hvide Hus m.m., oplevede tre forskellige museer, så frihedsgudinden, Ellis Island og meget andet. Desuden shoppede vi næsten dagligt. Det bedste shopping foregik dog i Woodbury Outlettet, som havde de vildeste tilbud!

Jeg kunne skrive og snakke om New York i timevis, men jeg vil skære det ned til, at New York pumpede af liv, og der skete konstant noget på gaderne, i undergrundsbanen, på spisestederne - ja, ALLE steder. Allerede efter en dags tid vidste jeg, at jeg gerne ville bo der engang i fremtiden. Alle os, der var af sted, følte os helt tomme indeni, da vi vendte hjem, fordi vi manglede New York og hinanden (i ligeså stor grad) i vores hverdage. Jeg vil tilbaaaaage ...





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...