fredag den 28. oktober 2011

The Secret Circle ftw.

The Secret Circle handler om nogle unge hekse, som kommer til at stå over for udfordringer, der rækker fra interne stridigheder til livsfarlige situationer. Lige fra første afsnit har jeg elsket The Secret Circle. Tv-serien af baseret på bøgerne af samme navn, som er skrevet af L.J. Smith. Hvis navnet ringer en klokke, er det, fordi hun er forfatteren bag The Vampire Diaries-bøgerne. Jeg har fulgt trofast med i alle afsnittene og elsket hver og en af dem. The Secret Circle af forholdsvis ny, så det er bare om at komme i gang med at se den!

4 kommentarer:

  1. Ej, jeg blev super skuffet! Droppede det efter bare to afsnit, synes ikke det var andet end kliché på kliché.. Men godt du kunne lide det :)

    SvarSlet
  2. Pause er godt, men det er bedst at være tilbage. xD

    Udfordringerne gør det bare ekstra svært. Mit første år, skrev jeg også SRP, så der var stress hele måneden igennem. Sidste år var det bedre. :)
    Jeg tror aldrig en historie man selv har skrevet, vil gå i glemmebogen. Man bruger jo så meget energi på den, og tænker konstant på den under hele skrivefasen.
    Men tag din redigering i december. Så kan det blive til et kapitel hver dag op til jul. ;)

    SvarSlet
  3. Jeg ar selv set lidt af serien, og jeg synes det var skuffende, så jeg, ligesom Irene, måtte stoppe efter to afsnit, men at du kan lide serien er da bare herligt. Hvad kan du bedst lide ved den?


    www.breakingfree.dk/annenikoline

    SvarSlet
  4. Uha! Er du endt ved Unbelievable af PLL? Er den god? :)

    www.alizay.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...