søndag den 27. november 2011

En uge til SRP

Så er der kun én uge til SRP eller mere præcist fem dage, da vi får udleveret vores problemstilling allerede på fredag. Til de af jer, der ikke ved, hvad SRP er, kan jeg fortælle, at det står for studieretningsprojektet. Det er den største opgave, som man skriver på 3. år på HHX. Af lærerne bliver det kaldt en mini-bachelor opgave. Altså minder det om den type opgaver, man ville komme til at skrive på bl.a. universitetet.

Selv har jeg valgt at skrive om globaliseringen, herunder lave en komparativ landeanalyse af henholdsvis en af globaliseringens vinder- og taberlande. Jeg glæder mig på en måde til at komme i gang, for det vil betyde, at jeg så er et skridt tættere på at blive student. Selvfølgelig er jeg også nervøs, men nu hvor emnet trods alt er selvvalgt, har jeg ikke vildt mange nerver på over det. Er der andre derude, som er spændte på deres SRP?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...