onsdag den 30. november 2011

Så blev man lige udgivet ... igen.

Det er vist ikke en hemmelighed her på bloggen, at jeg har en stor (nej, kæmpe) passion for skrivekunsten. Sidste år i december måned var jeg med til at skrive en roman i samarbejde med Dennis Jürgensen, Saxo og Tellerup. Bogen, De blodrøde julemænd, har været et år undervejs, men nu er den endelig klar som e-bog på Saxo's hjemmeside. Den kan købes for små 9 kr., og så er det en blodig, men underholdende historie. Læs den og få et julegys med på vejen. Jeg har skrevet kapitel 10. :D

Jeg er rigtig glad for og stolt over at blive udgivet for anden gang i mit liv. Min første udgivelse var min novelle i novellesamlingen, Hoftevrik for begyndere, som jeg skrev i forbindelse med Brønderslev Forfatterskole i år 2010. Fantasien er ligesom universet uendelig, og derfor er det altid spændende at få en bid af andre forfatteres fantasi eller udforske sin egen. Forfatterdrømmen vil florere i mit hjerte for altid, og jeg håber på i fremtiden at kunne få udgivet mine egne romaner. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...