fredag den 24. februar 2012

DIO og gallaplaner

Jeg har haft ret travlt de sidste par - igen, igen - med en større eksamensopgave. Denne gang var det en synopsis i Det Internationale Område (DIO), så jeg har ikke rigtig haft overskud til at skrive indlæg. Men nu er der dømt weekendhygge, og jeg håber på at få tid til at skrive en anmeldelse af Clockwork Prince af Cassandra Clare, som jeg *drum roll* elskede.

Under skrivningen af DIO synopsen kom min gallakjole med posten, og I kan tro, at jeg var lykkelig, da jeg åbnede pakken, for kjolen var, ligesom jeg havde forestillet mig den. En lang mørkegrøn sag med en cirkel af diamantsten i den ene side. Det er ret svært at forklare, men når jeg engang skal til galla i maj måned, skal I nok få nogle billeder. Ikke desto mindre er jeg glad for at få kjolen på plads. Min gallapartner og jeg mangler at få kørslen helt på plads, for mens vores klassekammerater planlægger at ankomme i limousine, har vi talt om at ankomme i en cabriolet af en art. Jeg glæder mig helt utroligt!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...