mandag den 2. april 2012

Bloggertræf ftw.

Den 1. april blev tilbragt i selskab med en masse skønne bloggere, snak, hjemmelavet kage og boglækkerier hjemme hos Katja. Bloggertræffet blev arrangeret sammen med Rebecca, og begge piger skal have STOR, stor tak for deres indsats! Der blev godt nok gjort meget ud af det. Jeg hyggede mig i særdeleshed, og efter stemningen at dømme, var jeg ikke den eneste. Dette var mit første bloggertræf - men på ingen måde mit sidste - og jeg håber derfor, at vi alle kan mødes igen (helst så snart som muligt).

Vi gik da heller ikke tomhændede hjem, men blev derimod nødt til at slæbe - dog med glæde - på en masse fine bøger, læseprøver og andre goodies. Hertil vil jeg gerne takke forlagene, som bidragede med alt læsestoffet. Jeg kan slet ikke vente på at komme i gang med bøgerne. Luksusproblemet er bare, at jeg ikke ved, hvilken en jeg skal starte med. Tak til: Facet, Mrs. Robinson, Tellerup, Lindhardt og Ringhof, Buster, Flachs, Hr. Ferdinand, Punktum, People's Press og ikke mindst Carlsen. Eftersom I sikkert er spændte på at se, hvad jeg fabler om, lover jeg, at I snart vil få bøgerne at se.


1 kommentar:

  1. Tusind tak for i går! Glæder mig til at se, hvilke bøger du kom hjem med :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...