mandag den 7. maj 2012

Udpluk fra weekenden #1

Fremover vil jeg hver mandag vise jer et lille udpluk fra weekenden i form af billeder, fordi jeg selv synes det er hyggeligt at læse om og se, hvad folk bruger deres weekender på. Min weekend gik med, at jeg ...

 ... bagte rigtig lækre scones efter en opskrift, som jeg fandt i en kogebog fra bloggertræffet.

 ... så The Avengers i 3D. Hold da heeeelt op, en fantastisk film! Den bød på visuelle effekter og herlige replikker, der sad lige i skabet.

... fik et glimt af den smukke fuldmåne på vej hjem fra biografen.

1 kommentar:

  1. Det er bare tarveligt at poste et billede af sådan nogle lækre scones, når jeg sidder her og ikke ved hvad jeg har lyst til at spise.. I morgen bliver der bagt scones!
    Jeg vil så gerne se The Avengers! Den virker så fed. Men jeg når nok ikke at se den i biografen :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...