søndag den 3. juni 2012

Nyt på bogreolen #19

Jeg er så glad for mine nye bøger, som jeg henholdsvis har vundet (Born Wicked af Jessica Spotswood) og fået til anmeldelse (Body Finder - Ekkoets forbandelse af Kimberly Derting). Troede faktisk kun, at jeg ville få den første i paperback, så da jeg modtog den i hardback, var det en rigtig fin overraskelse. På mange amerikanske blogs har der været et hype omkring den, så jeg glæder mig til at få den læst, selvom jeg er i gang med The Body Finder 2 lige nu.





























Born Wicked - Jessica Spotswood
Body Finder - Ekkoets forbandelse - Kimberly Derting 

4 kommentarer:

  1. Nej, hvor lækkert. Og så har du ikke betalt en øre for nogen af dem. ;) Hvor har du vundet den første henne? Det skulle vel aldrig være en Goodreads-giveaway? Jeg spekulerede nemlig på, om man overhovedet havde en chance med alle de deltagere. ;) Hvordan er The Body Finder?

    //Katja

    SvarSlet
  2. Ahh, smart med The Book Depository. For syntes også det var lidt vildt, hvis de sendte en bog helt fra USA. Jeg må se at deltage i flere konkurrencer. ;)

    //Katja

    SvarSlet
  3. Orv de ser spændende ud de bøger. Gid man havde flere penge, og kunne få fingre i dem :)

    SvarSlet
  4. Ja :D
    Jeg skal også ha fat i den på et tidspunkt :) Jeg glæder mig til at høre om den anden :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...