mandag den 25. juni 2012

Og så blev man student og levede lykkeligt til sine dages ende.


Huen er kommet på efter 3 års hårdt slid, som i sidste ende gav mig et gennemsnit på 11,29 så vidt jeg har regnet ud, og jeg afsluttede med et dejligt 12-tal i virksomhedsøkonomi. (En karakter, som jeg aldrig havde troet, at jeg ville få i lige det fag!) Det betyder altså en løbetur bag vognen her på lørdag, men det kan jeg dog godt leve med.

Af mine forældre har jeg fået mit allerstørste ønske opfyldt, nemlig et Canon EOS 600D i studentergave. Jeg. Er. Lykkelig. Senere i dag står den på et restaurantbesøg, fredag holder jeg studentergilde for familien og lørdag skal jeg på vogntur med klassen. Det bliver bare ikke bedre. Jeg tror endnu ikke, at det er gået helt op for mig, at jeg er færdig på HHX.

Stort tillykke til alle dem, der er blevet studenter her til sommer!

9 kommentarer:

  1. Wauw, for et snit. o.O Kæmpe stort tillykke herfra, hvor er du bare sej! :D Glæder mig til at se masser af lækre billeder fra dit nye, lækre kamera. :D

    SvarSlet
  2. Shit et gemnemsnit :O Stort tillykke med det og huen! Vi må håbe at det bliver et lidt beder vejr end vi har haft så du kan komme ud og tage en masse biller med dit nye kamera :D

    SvarSlet
  3. Tillykke med huen. Hvad er det for noget med en løbetur bag vognen?

    SvarSlet
  4. Wow, jeg er behørigt imponeret - sk*degodt gået :-)

    SvarSlet
  5. Hold da kæft, hvor er det godt gået. Stort tillykke med den meget velfortjente hue!

    SvarSlet
  6. Den tradition har jeg ikke hørt om før, selvom jeg nu har hørt mange mærkelige ting. Jeg måtte selv give en kasse øl, for mindste hue, men der var ingen der var ude at løbe dengang jeg fik huen.

    SvarSlet
  7. Wouuuu! Den bedste tid! Og insane gennemsnit jo! - er du en mulig medicinstuderende?

    SvarSlet
  8. STORT tillykke med huen og de flotte karakterer. :)

    SvarSlet
  9. Hov, har faktisk heller aldrig hørt om det med en løbetur når man får 12? Burde det ikke nærmere være hvis man fik -3? sådan lidt walk of shame agtigt :p
    Men jeg har dog hørt at der skal gives en kasse øl for hvert 12-tal på eksamensbeviset

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...