mandag den 11. juni 2012

Udpluk fra weekenden #4

Så er det atter tid til udpluk fra weekenden. Jeg har for nyligt besluttet mig for, at jeg ikke vil skrive disse indlæg hver eneste uge, men derimod kun engang imellem, så det ikke bliver for ensformigt.

Jeg var ude at købe gaver samt lagkage ingredienser til min fantastiske mor i lørdags. Hun har nemlig fødselsdag i dag, og det er mig, der står for den lækre lagkage. Glæder mig til at fejre hende senere!

... desuden har jeg læst i Jane Eyre af Charlotte Brontë. Ih, hvor jeg dog bare forguder klassikere. Og især klassikere som denne.

... sidst men ikke mindst har jeg haft travlt med en helt masse eksamensforberedelse til danskeksamen, jeg skal op til i dag kl. 13.00. Wish me luck!

6 kommentarer:

  1. Tillykke til din mor, og jeg krydser fingre klokken 13 i dag! :)

    SvarSlet
  2. Jeg krydser finger og tæer for at det vil gå godt :)
    Er det i Instagram at du tilføjer billederne?

    SvarSlet
  3. Eeej, hvor er du bare sej!!! Kæmpe tillykke! :D Håber du får fejret din mor på bedste manér. :D

    SvarSlet
  4. Ej hvor flot! Tillykke med det!! :D Hvad kom du op i?
    hvad hedder du på Instagram? jeg bruger det selv og Photoshop :) mange synes at det er et svært program, men jeg synes nu at det er enkelt nok

    SvarSlet
  5. Nu du nævner det, kan jeg godt ja :) Åh Eric <3<3<3

    Ja seriøst alt for kort. Og synes også sæsonerne er alt alt for korte. Men hold da op et afsnit.. Kan slet ikke vente på det nye!

    SvarSlet
  6. Er det rigtigt? :D Ej, hvor fedt! Jeg elsker min Stormfulde Højder! :D Og ja, det er virkelig lort og kan ødelægge et helt fag at have en lærer, som man bare ikke kan sammen med. Øv.
    I know! :D Al den Kate-Sawyer-love er slet ikke tosset! :D Og derudover er det også bare en vildt fed sæson, fordi nogle af trådene endelig begynder at blive samlet - samtidig med at der kommer tusind nye ting, som man prøver at holde styr på. xD Me like!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...