fredag den 6. juli 2012

Nyt på bogreolen #20

Jeg har atter en bunke nyt læsestof, jeg vil vise jer. Hver gang jeg beslutter mig for, jeg ikke må købe flere bøger, gør jeg det alligevel. Tsk. Nå ... i det mindste har jeg stor glæde af dem!

De to første bøger har jeg vundet. The Fault in Our Stars af John Green er jeg nok ikke den eneste, der har hørt en masse godt om. Da jeg vandt et gavekort til BookDepository.com valgte jeg den bog, så jeg endelig kan få læst noget af den meget omtalte forfatter. Why I Must Lie er M. M. Lakes debutroman, som jeg vandt over en blog, men fik tilsendt af forfatteren selv. Jeg ville nok ikke have læst den, hvis det ikke var, fordi jeg havde vundet den, men nu vil jeg give den en chance.

Den Anden Søster af Philipa GregoryOdd Thomas og Odd for evigt af Dean Koontz røg i indkøbskurven ved Bog & Idés udsalg til en 20'er stykket. Jeg læste en bog af Koontz for et par år siden. Hans skrivestil er virkelig levende, og desuden har jeg fået anbefalet den serie af flere, så jeg glæder mig til at læse lidt i gysergenren, da jeg sjældent gør det. 

City of Lost Souls af Cassandra Clare købte jeg, da Saxo.dk for noget tid siden holdt bogudsalg. Bogen blev købt i hardback, så den passer til resten af Mortal Instruments-serien på min bogreol (og så kan jeg generelt bare bedst lide hardbacks). A Dance with Dragons af George R. R. Martin købte jeg for en slik på Cdon.com, fordi jeg havde en rabatkode. Jeg er godt nok kun nået til den anden bog i A Song of Fire and Ice-serien, men jeg kunne bare ikke lade være, når den nu var så billig. Og det er virkelig en af de pæneste bøger, jeg nogensinde har set. Når man piller omslaget af, er der bl.a. sådan et fantastisk guldtryk. For alle de indkøbte bøger, måtte jeg af med lidt over 200 kr.


Why I Must Lie - M. M. Lake
City of Lost Souls - Cassandra Clare
Den Anden Søster - Philipa Gregory
Odd Thomas - Dean Koontz
Odd for evigt - Dean Koontz
A Dance with Dragons - George R. R. Martin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...