tirsdag den 8. januar 2013

Top 10 Tuesday: Reading Goals 2013

Som noget nyt i år 2013, vil jeg deltage i The Broke and the Bookish' Top Ten Tuesday. Jeg håber, at det vil fungere som et spark bagi til mig selv om at skrive nogle flere regelmæssige blogindlæg. ;-)


Top Ten Tuesday is an original feature/weekly meme created here at The Broke and the Bookish. This feature was created because we are particularly fond of lists here at The Broke and the Bookish  We'd love to share our lists with other bookish folks and would LOVE to see your top ten lists!

Each week we will post a new Top Ten list that one of our bloggers here at The Broke and the Bookish will answer. Everyone is welcome to join. All we ask is that you link back to The Broke and the Bookish on your own Top Ten Tuesday post AND add your name to the Linky widget so that everyone can check out other bloggers lists! If you don't have a blog, just post your answers as a comment. Have fun with it! It's a fun way to get to know your fellow bloggers.

Denne uge handler om ens læsemål og bogudfordringer for det nuværende år. Selvom jeg ikke ligefrem har ti læsemål, har jeg seks, og de går ud på at:

  1. Læse mindst 35 bøger
  2. Read 'n' review: Læse og anmelde mindst 12 bøger
  3. Irene's bogchallenge 2013: Stifte bekendtskab med 12 nye, udvalgte forfattere
  4. Læse en novellesamling
  5. Genlæse mindst én bog fra tidligere år
  6. Læse varieret

I kan læse nærmere om mine læsemål og bogudfordringer for år 2013 og se hvor langt jeg er nået på min side Bogudfordringer 2013.

3 kommentarer:

  1. Næ hvor hyggeligt du deltager i ttt nu. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har gerne villet deltage i et stykke tid nu, men kunne bare ikke tage mig sammen. :P

      Slet
  2. Kender jeg kun alt for godt hehe.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...