lørdag den 2. februar 2013

Bogudfordringer 2012



Jeg har set et par af de andre bloggere har lavet en opfølgende status på forrige måneds bogudfordringer, og så kom jeg i tanker om, at jeg slet ikke havde lavet en for SIDSTE ÅRS, hvilket var på tide. Mine to bogudfordringer for 2012 var følgende:

  • Læse mindst 30 bøger - gennemført! (33/30)
  • Irenes bogudfordring 2012: læse 20 bøger udvalgt af mig selv på forhånd - tabt! (10/20)

Jeg var ikke så ambitiøs med mine læsemål i 2012, eftersom jeg havde meget at se til: at tage min studentereksamen og starte mit første semester på uni. Men under alle omstændigheder, er jeg glad for, jeg i det mindste fik gennemført den ene bogudfordring.

Hvis I skulle være interesserede i hvilke læsemål, jeg har sat mig for dette år, kan I læse mere om dem i dette indlæg eller følge med på denne side, som jeg opdaterer løbende.

3 kommentarer:

  1. Wow! 33 bøger på et år O_O ... Kommer aldrig til at ske for mig XD Men ville nu ønske jeg havde tiden ^^"

    Simone
    Microcut.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, jeg ved heller ikke, om jeg får tiden til det igen i år. Ikke med alt det forberedelse på uni. :)

      Men i forhold til f.eks. 2011, hvor jeg læste 44 bøger, så er 33 lidt skuffende. :D

      Slet
    2. 44?!?! O_O Hvor i alverden får du tiden til det? XD Hehe…
      Men bare rolig - du skal ikke være skuffet. Jeg fik kun læst én sidste år ;) XD

      Simone
      Microcut.dk

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...