lørdag den 12. oktober 2013

Bloggertræf 4.0

En uge siden bloggertræffet er passeret, og det er tid til at sige et par ord om dagen, der blev tilbragt i selskab med Katja, Marie, Katja, Xenia, Sabrina, Rikke, Gitte, Sabina, Tanja, Anna, Ingrid, Maja, Karin, Mathilde, Susanne, Simone, Irene, Kirstine og Ida. Bloggertræffene er altid noget, jeg ser frem til, for de er spækket med bogsnak, morsomme indslag og et kig bag bloggenes kulisser - og sidste lørdag var ingen undtagelse. Med sommerfugle i maven mødte jeg op til mit fjerde bloggertræf, der havde adskillige overraskelser på programmet, såsom bog-jeopardy og besøg fra People's Press. Imellem underholdningen fordybede vi os i hyggelige samtaleemner, og tiden forsvandt som dug for solen.





Vores søde værtinde, Katja, havde stået for en ekstremt lækkert buffet med blandt andet pulled pork og masser af grønt efterfulgt af et ligeså lækkert kagebord, der minder mig om at jeg skal forhøre mig om nogle opskrifter. Rummet var pyntet fint op med balloner med konfetti, som fabel-a.dk skal have tak for at have sponsoreret. Desuden havde  nemlig.com sponsoreret 500 kr. til selve festen og 100 kr. til vores spændende goodiebags - tusinde tak! Vores goodiebags indeholdt herudover te fra naturesource.dk, høretelefoner fra Gyldendal  og 14 dages gratis prøvetid til deres nye koncept, Storytel. Sidst men ikke mindst var der læsestof bestående af Fryser Jeg af Martin Kongstad, sponsoreret af People's Press, Maximum Ride af James Patterson, sponsoreret af Carlsen, og de første fire bøger i Gallagher Girls serien af Ally Carter, sponsoreret af Alvilda, som jeg fik byttet mig til igennem Gitte. Samtlige forlag skal have stort tak for deres bidrag!

2 kommentarer:

  1. Åh det var simpelthen sådan en hyggelig dag. Og så rart at møde dig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan kun sige i lige måde, Rikke. <3 :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...